неделя, 3 април 2011 г.

Майка съм

- Това което искам да ми обясниш е ”аналното проникване”.
- Мамо! Моля те!
- Няма. Трябва. Всичко разбирам : че хомосексуалистите могат даже да включат брак, да осиновяват деца, че помагат на икономиката купувайки скъпи неща, но това с аналното проникване не мога да го разбера.
- И какво точно искаш да ти кажа аз?
- Виждаш ли? Срамуваш се! ... Това е лошото!
- Кое е лошо пак?
- Това ли правиш с твоят?
- Тебе пак това какво те интересува?
- Как така какво ме интересува. Майка съм. Все пак ти си този който ме накара да отивам на срещите на ” Родители на гей и лезбийки”. Там ми кажаха да питам каквото не рабирам.
- Хубаво значи! Да, това правя с него.
- О Боже...даже не го искам да го мисля.
- Ами недей тогава. Кой те накара?
- Ммм!!! И тебе ли боли гъзът?
- Кой???
- Гъзът! Да ме извиняваш но аз съм народен човек!

Няма коментари:

Публикуване на коментар